Tuesday, April 22, 2014

21-4-2014

11:31PM

Well, well, Monday. No Running Man today due to the accident in Korea, my Monday is totally blue without Running Man. But watching "the return of superman" kinda make it up already. This superman is not the superman you used to know, lol. It's a show where the kids are left alone with dads, for 2 days. China had bought the right and making it, it's called 爸爸回來了 I think. The one 吳尊 joins, because they stay indoor all the time. But no, they go out too. lol.
What I love this show is, Tablo is one of the dads, and he's from YG, and you'll see YG family sometimes lol. But 4 dads on the show are famous, so they have star guests like Kwang Hee from ZE:A, Big Bang in the BB concert, and some artist that I don't know.

Should be working on an assignment, but no, I'm stuck at the freaking introduction. But I should at least finish it by today. Due date is in 1 or 2 weeks, lol.


我覺得我說話組織能力不好
我知道我要說什麼   可是偶爾我會組織不出一個句子來
學的語言太多  說話文法亂來亂去
單單英文和華語的文法就不一樣了
偶爾會變成韓文的文法omg

恭喜樂童音樂家一位!!
但是很可惜的  因為各大頻道都停播演藝節目
音樂節目也停了  沒有樂童的一位舞台  =(
沒關係  還有機會的!!!!


想要裝文青  想要帶著電腦去cafe寫assignment哈哈哈哈哈
我想要享受一個人的時光  靜靜看著進出的顧客  寧靜~~~~~



這次又是掛名組長了呢
其實我不是不想要盡組長的責任  我也想早點討論要做的事情
但是我知道  會有人說不用來  不用那麼早弄  不用緊張
可是大姐  12人的組  不早討論  到時候怎麼做?
今天看見別組準備的東西  瞬間覺得我們完蛋了
忙黑打!!!!


這兩個禮拜過的很委屈
做什麼都直接被說不對





刪了整大段  突然害怕被看見
我膽小


我期待sem break
我要出去玩


No comments:

Post a Comment