Tuesday, June 10, 2014

Miss

As the tittle, miss defines many. But I'm saying, missing someone..

I miss Cory Monteith, aka Finn Hudson on Glee.

I missed him so badly few days ago. Many scenes of him on Glee flows up in my memory, and it hit me so badly.
The national of the season, they sang songs of Finn's favourite. Of course, we wouldn't know it if his mother didn't say it. But you'll know, that kind of genre.
Then some scenes of him pop up. Anddddddddd a ninja cut onions in front of me.
I couldn't stop myself lol.


好想念. 只因為一首歌  想起了Cory. 螢幕上又播著他的畫面, 讓人心痛.
332天了耶. 快一年了. 好快好快.
忘記不了那一天  知道消息后瘋狂的谷歌  我怕那是誤傳  我怕那是惡作劇
可是CNN的報導讓我崩塌.

為了慶祝100集的時候  連續2集都有翻唱以前他們唱的歌. 有些是一樣的人 一樣的調  有些是改版的  但是我們的Gleek都知道  裡面永遠少了一把聲音...
這2集的歌  現在重聽  幾乎每一首都會讓我想哭.


曾經因為慧敏的推薦  看了Glee  本來保持著一種看看的心態
可是被poker face這首歌完全吸引過去了
看了好久  瘋狂的喜歡  酷我音樂盒里都是Glee的歌
可是後來慢慢的不看了  找不到可以看得link了  我就不看了
斷斷續續看到了第三季還是第四季一半吧  我就不看了

過後就是Cory去世的消息  我懵了
然後終於找到link看了  馬上追回去
好不容易跟上腳步看到了第五季  第三集也同時讓我哭慘了
看了2遍吧  我控制不住

因為那不只是一個人物的去世  那是一個我們喜歡的人去世



You'll always be missed, Cory.
Love.


No comments:

Post a Comment